9 sierpnia 2017

Rękawy z falbanami

Wracam, po dłuższej przerwie :) Po wiosenno-letnich pracach w ogródku i późniejszym rozluźnieniu w zaciszu kawałka własnej zieleni zaczynam przypominać sobie o własnym hobby, którego nie chcę porzucić. Nie wiedzieć czemu, każdego lata serwuję sobie przerwę od szycia, a przecież to właśnie lato jest czasem lekkich sukienek, bluzeczek, szortów, które szyje się najszybciej i najłatwiej. I to z takiego szycia powinnam czerpać najwięcej przyjemności. Z drugiej strony jednak w cieplejsze dni aż żal zamykać się w czterech ścianach :) Na szczęście wena i chęci wróciły, a i ciepłe dni jeszcze (mam nadzieję) się pojawią :)

Do pokazania mam jeszcze dwie zaległe rzeczy. Dziś bluzka, uszyta jeszcze w kwietniu, na imprezę osiemnastkową w stylu black&white. Pogoda zbyt zachęcająca nie była, więc pewne było, że włożę spodnie - białe. Potrzebowałam więc czarnej bluzki. Must have sezonu wiosna-lato 2017 - falbany - skradły moje serce niezaprzeczalnie i pewne było, że muszą się pojawić. Postawiłam na oversizową bluzkę z rękawami 3/4, zakończonymi falbanami i to był strzał w dziesiątkę, bo uwielbiam ją nosić :) Bluzkę wkłada się przez głowę, z tyłu ma pęknięcie i zapięcie na dużą haftkę.








Podsumowanie:
Model: 121 z Burdy 1/2014, skrócony do bluzki
Mój rozmiar wg tabeli: 34
Rozmiar skrojony: 34 (ale ostatecznie zwężałam)
Materiał: Tkanina barbie
Ilość materiału: zabijcie mnie, a nie pamiętam :)
Wykorzystane maszyny i akcesoria: overlock, maszyna domowa, haftka.

PS. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na Wasze komentarze pod poprzednim postem.

28 komentarzy:

  1. Kojarzę ten wykrój, bluzka wyszła bardzo ładna. Piękna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluzka. Przy prostym fasonie falbanki przy rękawach wyglądają fantastycznie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, prosta, ale bardzo twarzowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wróciłaś. Bardzo lubię tu zaglądać. Zainspirowałaś mnie do uszycia torebki/worka (mam ich już 5, nauczyłam się nabijać dziurki). A ostatnio próbuję przerobić sukienkę z "łezkami", które mi się nie podobają, na taką wersję jak twoja. Pozdrawiam. K.

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna i bluzka i modelka i otoczenie ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwię się, że lubisz ją nosić - takich bluzek nigdy za wiele w szafie. Świetna jest. A falbanki i ja sobie ukochałam - rewelacyjny trend :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna bluzka! Mam nadzieję, że powrócisz do nas na dłużej! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie dawno Cię nie było ;) w bluzce wyglądasz super, bardzo do Ciebie pasuje, no i cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna bluzeczka! Napatrzeć się nie mogę. Skąd czerpałaś inspirację?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pełna zachwytu,bluzeczka bardzo fajna no i te zdjęcia w plenerze
    wszystko naj,naj.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna i tez za mna chodzi taka bluzka :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna bluzka! Efektowna! Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bluzka a zdjęcia przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy krój. Jestem bardzo zainteresowany czy byłabyś w stanie zaprojektować także takie rzeczy jak szaty liturgiczne

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie się prezentujesz.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzenia mojej strony!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pretty Pictures. I love these all. Very attracting.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, świetny projekt! Lubię takie niestandardowe bluzeczki, szczególnie gdy chcę ubrać się na luzie - taka w kolorze czarnym zawsze pasuje to wszystkiego! pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  18. I m so glad to visit this blog.This blog is really so amazing.Thanks for sharing with us.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szycie jest super sprawą, jeśli się zacznie to nie da się odejść od maszyny!!
    Szycie potrzebuje czasu, nie warto na szybko wszystkiego robić bo potem efekt może nie być zadowalający. Trzymam kciuki za kolejne twoje prace i polecam https://ctnbee.com/pl/druk-na-materialach

    OdpowiedzUsuń
  20. Thank you for your valuable information.
    Photo Retouching Services

    OdpowiedzUsuń

Każdy, nawet bardzo króciutki komentarz, bardzo mnie ucieszy :-)