19 listopada 2012

Moni debiut w Burdzie!

Zaskoczona byłam jak mało kiedy! Zalogowałam się na stronie Burdy, dodałam zdjęcia w uszytych przez siebie rzeczach, wyraziłam zgodę na publikację - to tak w razie czego. Raz mi nawet przez myśl przeszło, żeby na maila im swoje "dzieła" wysłać, ale powstrzymałam się. Ale oni sami foto sobie wzięli! :)

Nie spodziewałam się ani wcale. Jakież było moje zdziwienie, kiedy Frywolna Galeria napisała pod moim zdjęciem: Burda doceniła Twoja inwencję pokazując baskinkę w grudniowym numerze :) gratuluję! :) 

Komentarz przeczytałam w sobotę późnym wieczorem - gdyby nie to już biegłabym po najnowszy numer! Czekać musiałam do dzisiejszego popołudnia, kiedy skończyłam pracę i zamiast prosto do domu pobiegłam prosto po Burdę! :)
No i mam!

 Jakość zdjęcia nie powala, ale co mi tam! Niezmiernie mi miło, że zostałam doceniona za mój - bądź co bądź - próbny egzemplarz :)

Do miłego! :)

16 komentarzy:

  1. lol gratulacje Monia. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno miło jest być docenionym.Pozdrawiam serdecznie Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, bardzo miło, tym bardziej, że zupełnie się tego nie spodziewałam :)

      Usuń
  3. Należało Cię tam umieścić, bo masz pozytywną twarz i bluzeczkę uszyłaś pięknie :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję:) bluzeczka świetnie wyszła, i pięknie się na Tobie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) byłoby lepiej, gdyby się tak nie gniotła - ale ja zawsze będę miała jakieś ALE ;)

      Usuń
  5. gratuluję koleżance :D widać obie nas szczęście kopnęło :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wspaniałego wyróżnienia!!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy, nawet bardzo króciutki komentarz, bardzo mnie ucieszy :-)