20 października 2014

Noszę sobie małą czarną

Dziś udało mi się namówić eM-a mojego na małą sesyjkę. Wyszło z niej zdjęć na trzy posty - w końcu z zapasem :)


W każdym razie macie okazję zobaczyć jak mała czarna z poprzedniego postu prezentuje się na mnie. Muszę koniecznie uzupełnić zapasy luźnych koszul z długim rękawem, choć na takie jak ta na zdjęciu wystarczy narzucić żakiet i można jesienią i zimą śmigać jak ta lala :)



Patrzę sobie na te zdjęcia i myślę, że chciałabym bardzo mieć taki kolor włosów jak na zdjęciach :) W rzeczywistości kolor jest sporo ciemniejszy...

Dobrej nocki Wam życzę!

17 komentarzy:

  1. Faktycznie kolor włosów pasowałby do butów ;-)
    Fajnie móc zobaczyć małą-czarną na żywym organizmie. Dokładnie z takim fasonem bluzki ją sobie wyobrażałam, świetnie pasuje.
    Czekam na następne posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, do butów pasowałby najbardziej :)
      Kolejne posty już niedługo :)

      Usuń
  2. Świetnie wygląda z tą bluzką :) Ale na takiej modelce nic nie może wyglądać źle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chyba takie bluzki do ołówkowych spódnic pasują najbardziej :)
      Modelka to nie tap madl, ale innej nie będzie ;)

      Usuń
  3. Idealna mała czarna! Kolor włosów rzeczywiście super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na zdjęciach kolor włosów jest świetny :) idealnie leży ta spódniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Kolor fajny :) szkoda, że w rzeczywistości nie jest taki. Spódniczka do tego jest jeszcze bardzo wygodna :)

      Usuń
  5. Ja właśnie przed chwilą skomentowałam Ci ostatni post że świetnie Ci się kolor włosów z tą niebieską spódnicą komponuje więc może zmiana na jaśniejszy nie jest złym pomysłem, bo na prawdę fajnie wyglądają na tych zdjęciach właśnie w tej tonacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowałam zmianę na jaśniejszy, ale ostatecznie z przyzwyczajenia znów pofarbowałam tak jak do tej pory. Ale jak patrzę na te zdjęcia, to zaczynam żałować i znów planować zmianę ;)

      Usuń
  6. A ja właśnie oglądam zdjęcia i się zachwycam tym kolorem..... Zawsze taki chciałam mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy twierdzą, że rudy kolor włosów jest powodem do wstydu, ale ja go uwielbiam! :)

      Usuń
  7. Ojj piękna spódniczka, taką powinnam sobie uszyć, brakuje mi prostej czarnej spódniczki. Kurcze masz taką nietuzinkową urodę i super figurę - aż miło patrzeć na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za komplement! Nie sądziłam, że moja "uroda" może być nietuzinkowa ;)

      Co do spódnicy - jeśli użyjesz elastycznych dzianin, to obejdzie się bez zamka i szycie będzie błyskawiczne, więc polecam :)

      Usuń
  8. Zdjęcia świetne, wyglądasz jak prawniczka :-) Idealna figura. Spódniczka prosta a taka elegancka, wystarczy zmienić bluzkę i będzie dobra na imprezę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo :) Taki elegancki styl uwielbiam i cieszę się, że w pracy mogę pozwolić sobie i na wersję elegancką, a w dni, kiedy zupełnie nie mam na taką ochoty - na dość luzacką :)

      Usuń

Każdy, nawet bardzo króciutki komentarz, bardzo mnie ucieszy :-)